Powered By Blogger

Thursday, August 19, 2010

Berbuka puasa bersama kawan sekampung...

Rabu,18 august 2010, ok la..nk bgtw nie..semalam aku dah deal ngn mber aku nie untuk berbuka puase bersama at Kmpg Baru.so seperti biase,lepas abs semua kerja aku pon pulang menuju ke tempat perjanjian kami.Dalam perjalan dr cyberjye ke Kg Baru tuu, aku berharap sangt la jgn la hujan cz skunk kat kl asyik hujan je..yelah musim monsun kan..hehe..tp hujan tetap jugak turun time tu tp aku still x mau berhenti untuk pakai baju hujan dan aku wat slamber je sb hujan gerimis je..pastu sampai je kat area Kg Baru aku terus cari parking n sekali lagi naseb tidak menyebelahi aku cz semuanye penuh..lepas tuu dengn slembernye aku parking je kat jaln masuk uma org haha..time nk park tuu..aku ternampak seorg hamba allah nie dengn ank dye mahu membeli juadah untuk berbuka dan keadaan semasa tuu agk genting kerana hujan semakin lebat..korang nak taw spe hamba allah tuu??dye adlh boss dimane tempat aku patrikal dulu..dan time tuu bukan aku x nak jumpe or bersalam dengan dye..tp aku rasa mcm mls la nk jumpe dye sb dye tuu mcm xtaw nk menghargai orang laen..arghh biar la!!..ok lepas tu aku terus masuk ke kedai ikan bakar dan mencari table ..maklum la time2 nk buka mesti la org ramaikan nk cari port..

Lepas tuu kawan aku si fuad agust nie pon sampai dah kami terus beratur untuk mendapatkan hidangan berbuka.kami terus sahaja memilih pelbagai aneka juadah makanan yang sedap dan lazzaaat..hehe..lepas tuu kami turut memesan ikan kerapu bakar..perghh ternyata mmg sedap beb ikan dye haha,...lepas je abs makn, kami pun pergi jalan2 cari pasal kat area ctuu..jam 8.15pm aku terus mengambil motor dan menghantar c fuad nie ke hostel dye and aku pun terus pulang ke setapak...the END!!hahaha....

No comments:

Post a Comment