Powered By Blogger

Wednesday, March 30, 2011

Baju Hujan dan Selipar Crocs....




erm..bile sebut je pasal "baju hujan dan selipar crocs" mesti ko dah tahu kan ape sebenarnye yang aku try nk sampaikan kat korang semua...haha..xpe aku bagi tahu jugak ceternye kat korang ea...so kebiasaan di hari berkerja,adalah satu hari nie aku nak ke tempat kejekn..pagi tu hujan turun dengan lebat..dan ia telah membuatkan aku mcm xnak bangun dan rase nk mintak mc jerk..tp oleh kerana dek kerja yg dipertanggungjawabkn di opis masih banyk lagi yg harus dibuat, aku dengan redhanya bangun dan bersiap.so sbelum pergi tu aku pon bersiap lengakap dengan set baju hujan jenama "RacingBoy" dan selipar hujan ku "crocs" haha...so lepas je siap memakainye, aku pon sudah bersiap sedia untuk menghadapi hujan di luar sana yg sedang menunggu kedatangan aku haha..tp aku tetap tidak patah semangat dan terus berjalan keluar dengan menunggang jentera "125cc Shougun rr"..satu lagi pekara yg aku menyirap time pagi tu ialah keadaan atau lebih tepat lagi dipanggil suasana sesak dengan kenderaan yg berpusu pusu membanjiri seluruh pelusuk jalan raya...haish...!!tension giler walaupon naek motor..tetapi mesti korang tertanye tanye kat aku nie yg aku xade kete ker sampai nak redah hujan bagai...?..biar aku jawab segala persoalan yg berlegar legar dalam kepala otak korang tu..aku dah ad sebuah kete MYVI tp aku sengaja tinggal kat kampong sebb nak bagi atok aku pakai..lagi pon kalo kat KL pakai kete mmg banyak duit nk kene guna haha..so sbb tu la aku xmau pakai kete kat ibukota nie haha...ok tamat sudah pasal baju hujan dan selipar crocs nie..hehe..

No comments:

Post a Comment