Powered By Blogger

Monday, February 14, 2011

it me birthday!!..yeah!!..14 feb 2011,monday..

wow!!haha..i feel so happy today..hak3x..yelah mne xnye kn..hari nie 14 feb 2011 adalah hari kelahiran aku yg ke 22 tahun!..selamat hari lahir fadzly haha..so aku nk mengucapkan setinggi rasa bersyukur aku kepada sang pencipta dan berharap agar aku akan mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat serta mendapat kemudahan didalam setiap urusan..amin!!..x lupe juge kepad budak2 rumah aku fairul dan mior yg meraikan besday aku di desa pandan tadi..yelah dorg ajak aku makan kat tempat yg best..juga tidak ketinggalan kepada rakan-rakan kenalan di
"muka buku"atau lebih jelas lagi dengan name "facebook"yg tidak henti-henti memberi ucapan kepada aku..so di sini ingin aku ucapakan ribuan terima kasih kepada semua kengkawan yg buat wish tu tadi..semoga ape yg didoakan akan dimakbulkn tuhan amin!!...turut tidak dilupak kepada org yg pertama memberikan SMS iaitu cik daia bt jamian..terima kasih atas ucapan anda dan saya amat mencintai anda..insyallah..so akhir sekali terima kasih sekali lagi ye..hahaha..


No comments:

Post a Comment